Fijne behandeling. Gezellig gekletst en lekker ontspannen.
Treatment by Ellis•Pedicure
Paula•about 1 year ago
Verified review
Vandaag weer een heerlijke behandeling gehad.
Gezichts behandeling en pedicure.
Ook vandaag geholpen door stagiair, heeft wimpers en wenkbrauwen gedaan,
heeft het heel goed gedaan.
Begeleid door Judith.
Het was weer top.❤️
Tonnie•about 1 year ago
Verified review
Ellis heeft mijn wenkbrauwen de perfecte kleur en vorm gegeven!
Karin•about 1 year ago
Verified review
Bij Judith is het altijd fijn.
Ze heeft aandacht voor je en is kundig.