Fijne behandeling. Gezellig gekletst en lekker ontspannen.
Behandeling door Ellis•Pedicure
Paula•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag weer een heerlijke behandeling gehad.
Gezichts behandeling en pedicure.
Ook vandaag geholpen door stagiair, heeft wimpers en wenkbrauwen gedaan,
heeft het heel goed gedaan.
Begeleid door Judith.
Het was weer top.❤️
Tonnie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ellis heeft mijn wenkbrauwen de perfecte kleur en vorm gegeven!
Karin•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Judith is het altijd fijn.
Ze heeft aandacht voor je en is kundig.