Hele fijne salon! Professioneel en prachtig resultaat.
Aanrader!
Eefje•about 1 year ago
Verified review
Leuke meiden
Patricia •about 1 year ago
Verified review
Vandaag voor de 2e keer geweest voor opvullen wimperextensions.
Zien er weer top uit!
Evelien•about 1 year ago
Verified review
Sabine stelt me altijd op mijn gemak.
Ik ben tevreden met mijn wenkbrauwen.
Vanessa•about 1 year ago
Verified review
Voor de 1e keer in deze salon geweest voor wimperextensions.
Fijne behandeling én een mooi resultaat!
Gelijk een nieuwe afspraak gemaakt voor opvullen.
Tot over 3 weken,
Groetjes Evelien.