Hele fijne salon! Professioneel en prachtig resultaat.
Aanrader!
Eefje•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke meiden
Patricia •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag voor de 2e keer geweest voor opvullen wimperextensions.
Zien er weer top uit!
Evelien•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Sabine stelt me altijd op mijn gemak.
Ik ben tevreden met mijn wenkbrauwen.
Vanessa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de 1e keer in deze salon geweest voor wimperextensions.
Fijne behandeling én een mooi resultaat!
Gelijk een nieuwe afspraak gemaakt voor opvullen.
Tot over 3 weken,
Groetjes Evelien.