Tara is mijn go to nagel styliste, ze werkt zo enorm fijn. Snel, professioneel, hygiënisch en perfectionistisch. Ik ben altijd heel blij met mijn Biab en manicure
Treatment by Tara•Natural Nail Strengthening
Yvette•about 1 year ago
Verified review
Fijne salon met mooi gel lak, aardige mensen en fijne tijden
Treatment by Tara•Natural Nail Strengthening
Lotte•over 1 year ago
Verified review
De deur van de salon sluit niet waardoor het erg koud is. De vervanger van de eigenaresse Tara is slecht en werkt weinig secuur.
Treatment by Tara•Natural Nail Strengthening
Sara •over 1 year ago
Verified review
Weer geweldig geholpen, dit keer door Yasmin. Super lieve meid, en mijn nagels zien er weer mooi uit. Altijd tevreden ❤️
Treatment by Tara•Natural Nail Strengthening
Candyllene•over 1 year ago
Verified review
Ze doet het altijd super goed. Mijn nagels zien er weer top uit