Tara is mijn go to nagel styliste, ze werkt zo enorm fijn. Snel, professioneel, hygiënisch en perfectionistisch. Ik ben altijd heel blij met mijn Biab en manicure
Behandeling door Tara•Nagelversteviging
Yvette•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon met mooi gel lak, aardige mensen en fijne tijden
Behandeling door Tara•Nagelversteviging
Lotte•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De deur van de salon sluit niet waardoor het erg koud is. De vervanger van de eigenaresse Tara is slecht en werkt weinig secuur.
Behandeling door Tara•Nagelversteviging
Sara •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer geweldig geholpen, dit keer door Yasmin. Super lieve meid, en mijn nagels zien er weer mooi uit. Altijd tevreden ❤️
Behandeling door Tara•Nagelversteviging
Candyllene•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze doet het altijd super goed. Mijn nagels zien er weer top uit