Professionele zorgvuldige manicure, verwijderen van oude gel-lak en nieuwe gel-lak opbrengen en vakkundige pedicure in een prettige omgeving en goede sfeer
Janneke•8 months ago
Verified review
Zoals altijd weer zeer vriendelijk en professioneel geholpen!
Laura•8 months ago
Verified review
Zoals altijd prima!!
Belinda•8 months ago
Verified review
Hele fijne en ontspannen behandeling gehad! Meteen de volgende ingepland :)
Carmen •8 months ago
Verified review
Heerlijk relaxt en de behandeling voelde fijn!!!👍Kom zeker nog eens terug!!!