Great service and I left with beautiful nails. Friendly atmosphere. I’ll definitely be back!
Treatment by Marit•Gel Nails Manicure
Theresa•7 months ago
Verified review
Een hele fijne salon met een rustige sfeer. De behandeling was zacht en zorgvuldig, precies wat ik nodig had. Mijn huid voelt heerlijk aan. Zeker een aanrader en ik kom terug!
Daisy•7 months ago
Verified review
Geweldig goed en plezierig geholpen! Ik kom graag weer!
Cecilia •8 months ago
Verified review
Er werd goed naar me geluisterd, wat mijn wensen waren en professioneel geholpen
Theresa •8 months ago
Verified review
Enorm tevreden oven Elene! Luisterde goed naar de wensen. En heel tevreden met het resultaat