Great service and I left with beautiful nails. Friendly atmosphere. I’ll definitely be back!
Behandeling door Marit•Gellak manicure
Theresa•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne salon met een rustige sfeer. De behandeling was zacht en zorgvuldig, precies wat ik nodig had. Mijn huid voelt heerlijk aan. Zeker een aanrader en ik kom terug!
Daisy•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldig goed en plezierig geholpen! Ik kom graag weer!
Cecilia •8 maanden geleden
Geverifieerde review
Er werd goed naar me geluisterd, wat mijn wensen waren en professioneel geholpen
Theresa •8 maanden geleden
Geverifieerde review
Enorm tevreden oven Elene! Luisterde goed naar de wensen. En heel tevreden met het resultaat