Vandaag mijn wimpers en wenkbrauwen laten doen bij Marit. Zoals altijd ben ik heel tevreden. Marit doet het heel zorgvuldig en ik loop altijd weer vrolijk naar buiten.
Petra•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Super netjes gewerkt
Anouk•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Super lieve dames, genoten van een heerlijke massage!
Behandeling door Marit•Ontspanningsmassage
Myrea•7 maanden geleden
Geverifieerde review
vriendelijk personeel en fijne behandeling. Blij met het resultaat!
Behandeling door Lyanne•Henna brows
Tessa•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Heldere uitleg van de laserbehandeling en de vervolgbehandelingen (pedicure, voetmassage, wenkbrauwen epileren en massage gezicht, decolleté) waren heel fijn. De volgende afspraak staat alweer gepland.