Lekker kopje koffie, lekker rustgevend muziekje op de achtergrond en gezellig kletsen. En na iets meer dan een uurtje heb ik weer prachtige voorjaar nageltjes💅🏻
Treatment by Eline•Manicure
Wendy•about 1 year ago
Verified review
Nog steeds super blij met Eline! Ze is super goed in wat ze doet!
Treatment by Eline•Manicure
Stephanie•over 1 year ago
Verified review
Fijne sfeer, altijd vriendelijk en heel belangrijk, vakkundig!❤️
Treatment by Eline•Manicure
Lenie•over 1 year ago
Verified review
Eline is de beste op dit gebied !!!
Treatment by Eline•Manicure
Jacqueline•over 1 year ago
Verified review
top behandeling, fantastische kleuren en altojd een gezellig gesprek!