Lekker kopje koffie, lekker rustgevend muziekje op de achtergrond en gezellig kletsen. En na iets meer dan een uurtje heb ik weer prachtige voorjaar nageltjes💅🏻
Behandeling door Eline•Manicure
Wendy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Nog steeds super blij met Eline! Ze is super goed in wat ze doet!
Behandeling door Eline•Manicure
Stephanie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer, altijd vriendelijk en heel belangrijk, vakkundig!❤️
Behandeling door Eline•Manicure
Lenie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Eline is de beste op dit gebied !!!
Behandeling door Eline•Manicure
Jacqueline•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
top behandeling, fantastische kleuren en altojd een gezellig gesprek!