het produkt, de kennis in combinatie met de behandeling vond ik geweldig!
En het hauschka produkt is een weldaad voor mijn huid.
ingrid•over 9 years ago
Verified review
Ontzettend vriendelijke schoonheidsspecialiste. Goed advies. Vriendelijke ontvangst. Kleine salon zonder pretenties.
Diana•almost 10 years ago
Tijdens mijn eerste behandeling bij Salon F werd ik vriendelijk en deskundig geholpen met een eerlijk verhaal en eerlijke producten. Het was een aangename ervaring.
idelette•almost 10 years ago
Verified review
Heel goed geholpen. Goede uitleg, duidelijk over wat je wel en niet nodig hebt. Fijne producten, alles natuurlijk dus geen gek spul op je huid!