Vriendelijke mevrouw die me alles uitlegde en me een superbehandeling heeft gegeven. Volgende keer doe ik de volledige behandeling.
Evelien•almost 10 years ago
Verified review
Fadila is vriendelijk spontaan en professioneel. Voor t eerst met mijn beide dochters bij haar geweest,ze hebben geboren! Ze gaf advies en nam ook echt de tijd voor ze! Na de vakantie gaan ze weer heen . Kortom een aanrader!
Fatty•almost 10 years ago
Verified review
Een erg prettige gezichtsbehandeling gehad. Fijne producten en een deskundig advies. Ik heb gelijk een volgende afspraak gemaakt.
Sylvana•almost 10 years ago
Verified review
Was echt tevreden
Spontaan vrouw en echt netjes
Te werk echt een aanrader
En herhaling vatbaar
Neziha•almost 10 years ago
Verified review
Dr. Hauschka is niet goedkoop! Maar het is wel een superverwenning voor jezelf en speciaal voor je huid.