Dik in orde bij beautysalon F! Fadila is vriendelijk en zorgvuldig.
Dit was mijn vijfde afspraak en elke keer naar volle tevredenheid.
Anonymous•about 10 years ago
Verified review
Ik vond de behandeling fantastisch! Ze legt goed uit wat ze doet. De producten zijn heerlijk. De salon is mooi, netjes en verzorgd. Een absolute aanrader!
Isolde•about 10 years ago
Verified review
Echte verwennerij!
Anonymous•about 10 years ago
Verified review
Heerlijke rustgevend, kundig en fijn in het meedenken.
Ieke•about 10 years ago
Verified review
Fijne sfeer en goed advies. Ze helpt je met waar je om vraagt. Veel salons geven mij het gevoel dat ik alles zou moeten veranderen en er niet uit zie, zij geeft alleen gericht advies op de gebieden waar je voor bij haar komt! Heel fijn.
Ze werkt met producten van dr. Hauschka, wat betekent dat alles natuurlijk is en er geen troep in zit!