Dik in orde bij beautysalon F! Fadila is vriendelijk en zorgvuldig.
Dit was mijn vijfde afspraak en elke keer naar volle tevredenheid.
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond de behandeling fantastisch! Ze legt goed uit wat ze doet. De producten zijn heerlijk. De salon is mooi, netjes en verzorgd. Een absolute aanrader!
Isolde•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Echte verwennerij!
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke rustgevend, kundig en fijn in het meedenken.
Ieke•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer en goed advies. Ze helpt je met waar je om vraagt. Veel salons geven mij het gevoel dat ik alles zou moeten veranderen en er niet uit zie, zij geeft alleen gericht advies op de gebieden waar je voor bij haar komt! Heel fijn.
Ze werkt met producten van dr. Hauschka, wat betekent dat alles natuurlijk is en er geen troep in zit!