Hele gezellige en fijne wimpersalon! Kom er zeker terug
Eva•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Super blij mee. Mandy neemt echt de tijd voor je. Ze laat je helemaal ontspannen. Een hele fijne sfeer en je gaat mooi de deur uit. Bedankt lieve Mandy,ik raad jou aan iedereen aan ❤️
Priscilla •almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Mandy is een hele lieve, spontane vrouw die je goed adviseert, en prachtige wimpers maakt!!
Valentina•about 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Super lief geholpen door Mandy, geeft passend advies en denkt graag mee. Ik ben heel blij met het eindresultaat 😍😍