Hele gezellige en fijne wimpersalon! Kom er zeker terug
Eva•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super blij mee. Mandy neemt echt de tijd voor je. Ze laat je helemaal ontspannen. Een hele fijne sfeer en je gaat mooi de deur uit. Bedankt lieve Mandy,ik raad jou aan iedereen aan ❤️
Priscilla •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mandy is een hele lieve, spontane vrouw die je goed adviseert, en prachtige wimpers maakt!!
Valentina•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super lief geholpen door Mandy, geeft passend advies en denkt graag mee. Ik ben heel blij met het eindresultaat 😍😍