Super weer geholpen door Mandy! Ben met een glimlach de deur uitgelopen
Priscilla •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
In 1 woord geweldig 🥰 Mandy is super lief en heeft ❤️ voor haar werk
Demelza•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer tevreden en werkt zeer professioneel, besteed veel aandacht, werkt zorgvuldig en netjes!
Hulya •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super blij met mijn wimpers, en aanrader! 👍💕🤗
Ana Maria •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Leuke en spontane ontangst. De behandeling( lashlift) werd correct en professioneel uitgevoerd. Er werd alle tijd genomen. Heel ontspannen en plezierig. Ik kom zeker terug!