Beautysalon Mayaa Reviews

Laan der Mensenrechten 40, Beverwijk

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,8
132 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Prettige sfeer, werkt snel! Wimpers hadden iets meer gekruld gemogen maar het resultaat is netjes :)
Ik heb vandaag een fijne gezichtsbehandeling gehad. Ze was erg vriendelijk en nam echt de tijd voor de behandeling. Mijn huid voelt schoon en fris aan en mijn mee-eters zijn nu ook echt weg. Zeker een prettige ervaring!
Show venue reply...
Mayaa is een vriendelijke vrouw. Ze heeft een leuke plek om verwend te worden voor bijvoorbeeld een pedicure behandeling en vele andere behandelingen die ik (nog) niet heb ondervonden. Je kan daar makkelijk parkeren.
Altijd erg tevreden met de pedicure behandeling en gellak.
Fijne behandeling gehad!