Beautysalon Mayaa Reviews

Laan der Mensenrechten 40, Beverwijk

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
132 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Prettige sfeer, werkt snel! Wimpers hadden iets meer gekruld gemogen maar het resultaat is netjes :)
Ik heb vandaag een fijne gezichtsbehandeling gehad. Ze was erg vriendelijk en nam echt de tijd voor de behandeling. Mijn huid voelt schoon en fris aan en mijn mee-eters zijn nu ook echt weg. Zeker een prettige ervaring!
Toon reactie salon...
Mayaa is een vriendelijke vrouw. Ze heeft een leuke plek om verwend te worden voor bijvoorbeeld een pedicure behandeling en vele andere behandelingen die ik (nog) niet heb ondervonden. Je kan daar makkelijk parkeren.
Altijd erg tevreden met de pedicure behandeling en gellak.
Fijne behandeling gehad!