Prettige sfeer, werkt snel! Wimpers hadden iets meer gekruld gemogen maar het resultaat is netjes :)
Behandeling door Somaya•Wimperlifting
Iris•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb vandaag een fijne gezichtsbehandeling gehad. Ze was erg vriendelijk en nam echt de tijd voor de behandeling. Mijn huid voelt schoon en fris aan en mijn mee-eters zijn nu ook echt weg. Zeker een prettige ervaring!
Behandeling door Somaya•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Fadime•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mayaa is een vriendelijke vrouw. Ze heeft een leuke plek om verwend te worden voor bijvoorbeeld een pedicure behandeling en vele andere behandelingen die ik (nog) niet heb ondervonden.
Je kan daar makkelijk parkeren.
Behandeling door Somaya•Spa pedicure
Debby•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd erg tevreden met de pedicure behandeling en gellak.
Behandeling door Somaya•Gellak pedicure
Brigitte•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad!
Behandeling door Somaya•Facials / Gezichtsbehandelingen