Heerlijk om mijn voeten te laten doen. Een scrub of een zachte crème gaat erop,met een kleine massage. Dan een zomerse kleur nagellak en mijn voeten voelen weer lekker zacht en fris aan. Heerlijke behandeling.
Treatment by Jolanda van der Kruit•Pedicure
Jessica•2 months ago
Verified review
Ik moest terug komen omdat de eerste keer te weinig eelt was weg gehaald hierdoor heb ik nu ook een kloofin mijn enkel
Treatment by Jolanda van der Kruit•Pedicure
Joke•2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Pedicure behandeling was goed en bijna pijnloos. Ik kan weer vooruit!
Treatment by Jolanda van der Kruit•Pedicure
Daisy•2 months ago
Verified review
Heerlijke behandeling op naar de volgende😍
Treatment by Jolanda van der Kruit•Classic Facials