Heerlijk om mijn voeten te laten doen. Een scrub of een zachte crème gaat erop,met een kleine massage. Dan een zomerse kleur nagellak en mijn voeten voelen weer lekker zacht en fris aan. Heerlijke behandeling.
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Pedicure
Jessica•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik moest terug komen omdat de eerste keer te weinig eelt was weg gehaald hierdoor heb ik nu ook een kloofin mijn enkel
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Pedicure
Joke•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Pedicure behandeling was goed en bijna pijnloos. Ik kan weer vooruit!
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Pedicure
Daisy•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling op naar de volgende😍
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen