Voor mijn bruiloft wilde ik mooie nagels. Ondanks dat ik dit 4 dagen van te voren deed, heb ik ontstoken vingers en teennagel bedden gekregen gedurende de hele bruiloft. Ik heb echt spijt dat ik deze behandeling gedaan heb.
De nagellak was wel echt prachtig! Maar niet doen voor je gaat trouwen.
Treatment by Svetlana•
PedicureShow all…
Amber•9 months ago
Verified review
Heel goed zeer nauwkeurig altyd dik tevreden met my mooie nageltjes
Treatment by Svetlana•Manicure
Yvonne•9 months ago
Verified review
Altijd zeer tevreden
Treatment by Svetlana•Gel Nails Manicure
Kasia•9 months ago
Verified review
Hele fijne manicure gehad
Treatment by Svetlana•Manicure
Demi•9 months ago
Verified review
Bij binnenkomst moest ik even wachten maar desondanks nam ze alle tijd en gaf ze duidelijke uitleg over de behandeling. Erg mooie gellak gezet.