Voor mijn bruiloft wilde ik mooie nagels. Ondanks dat ik dit 4 dagen van te voren deed, heb ik ontstoken vingers en teennagel bedden gekregen gedurende de hele bruiloft. Ik heb echt spijt dat ik deze behandeling gedaan heb.
De nagellak was wel echt prachtig! Maar niet doen voor je gaat trouwen.
Behandeling door Svetlana•
PedicureToon alles…
Amber•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel goed zeer nauwkeurig altyd dik tevreden met my mooie nageltjes
Behandeling door Svetlana•Manicure
Yvonne•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd zeer tevreden
Behandeling door Svetlana•Gellak manicure
Kasia•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne manicure gehad
Behandeling door Svetlana•Manicure
Demi•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Bij binnenkomst moest ik even wachten maar desondanks nam ze alle tijd en gaf ze duidelijke uitleg over de behandeling. Erg mooie gellak gezet.