Ik doe al jaren mij nagels bij Svetlana en ik ben super tevreden. Het resultaat is altijd heel goed. Manicure of pedicure, met of zonder nagellak - het is altijd top kwaliteit.
Behandeling door Svetlana•Manicure
Katerina•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Kwaliteit
Behandeling door Svetlana•Manicure
Annika•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Svetlana•Manicure
Rosilde•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Great experience and great results as always!
Behandeling door Svetlana•Pedicure
Rosilde•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Lana werkt zorgvuldig en netjes, mijn nagels zien er prachtig uit!