Nog nooit een manicure laten doen. Ik wist niet, dat je nagels zo verzorgd konden worden. Mss de volgende keer met gellak.. 🤔
Treatment by Svetlana•Manicure
Liliane•10 months ago
Verified review
Sinds begin dit jaar ga ik naar Svetlana voor biab en elke keer weer vertrek ik helemaal tevreden en blij met mijn mooie nagels! Vandaag was niet anders, helemaal klaar voor mijn vakantie!
Treatment by Svetlana•Manicure
Lotte•10 months ago
Verified review
Twee uur durende behandeling en daarna weer verliefd op mijn voeten en gelakte nagel. Beste behandeling ooit 👍
Treatment by Svetlana•Pedicure
Yvonne•10 months ago
Verified review
Ik ben altijd tevreden 😊 echt top
Treatment by Svetlana•Manicure
Kasia•10 months ago
Verified review
10/10! Svetlana is zo lief en zorgzaam. Ze heeft mijn afgekloven nagels en droge handen weer helemaal netjes gemaakt. Ik kom hier nog vaak terug en zal anderen aanraden ook naar Svetlana te gaan.