Nog nooit een manicure laten doen. Ik wist niet, dat je nagels zo verzorgd konden worden. Mss de volgende keer met gellak.. 🤔
Behandeling door Svetlana•Manicure
Liliane•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Sinds begin dit jaar ga ik naar Svetlana voor biab en elke keer weer vertrek ik helemaal tevreden en blij met mijn mooie nagels! Vandaag was niet anders, helemaal klaar voor mijn vakantie!
Behandeling door Svetlana•Manicure
Lotte•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Twee uur durende behandeling en daarna weer verliefd op mijn voeten en gelakte nagel. Beste behandeling ooit 👍
Behandeling door Svetlana•Pedicure
Yvonne•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd tevreden 😊 echt top
Behandeling door Svetlana•Manicure
Kasia•10 maanden geleden
Geverifieerde review
10/10! Svetlana is zo lief en zorgzaam. Ze heeft mijn afgekloven nagels en droge handen weer helemaal netjes gemaakt. Ik kom hier nog vaak terug en zal anderen aanraden ook naar Svetlana te gaan.