Fantastische manicure en pedicure gehad! ✨ Zeer professioneel, hygiënisch en met oog voor detail. Mijn nagels zien er perfect uit en ik voelde me helemaal ontspannen. Absoluut een aanrader voor iedereen!
Treatment by Svetlana•
PedicureShow all…
Valentina•about 1 month ago
Verified review
Ik ben blij dat ik ben overgestapt naar deze nagelsalon. Ze is vriendelijk, heb altijd mooie nagels en de prijs past goed bij de kwaliteit. Heel fijn!
Treatment by Svetlana•Builder Gel Manicure
Mascha•about 2 months ago
Verified review
Super mooi resultaat, het is heel netjes gedaan en er was een leuke sfeer!!!
Treatment by Svetlana•Builder Gel Manicure
Nova•about 2 months ago
Verified review
Helemaal happy met mijn nieuwe nagels :) klaar voor de zomer!