Fantastische manicure en pedicure gehad! ✨ Zeer professioneel, hygiënisch en met oog voor detail. Mijn nagels zien er perfect uit en ik voelde me helemaal ontspannen. Absoluut een aanrader voor iedereen!
Behandeling door Svetlana•
PedicureToon alles…
Valentina•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik ben blij dat ik ben overgestapt naar deze nagelsalon. Ze is vriendelijk, heb altijd mooie nagels en de prijs past goed bij de kwaliteit. Heel fijn!
Behandeling door Svetlana•Builder gel manicure
Mascha•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Super mooi resultaat, het is heel netjes gedaan en er was een leuke sfeer!!!
Behandeling door Svetlana•Builder gel manicure
Nova•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Helemaal happy met mijn nieuwe nagels :) klaar voor de zomer!