Alles was prima! Vakkundig, vriendelijk, gezellig, hygiënisch !
Treatment by Joelle•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Titia•almost 4 years ago
Verified review
Fijne endormologie behandeling gehad
Treatment by Joelle•Weight Loss Treatments
sandra•almost 4 years ago
Verified review
Prima!
Treatment by Joelle•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Anonymous•almost 4 years ago
Verified review
Comfortable place, good treatments, great service.
Treatment by Joelle•Weight Loss Treatments
Catarina•almost 4 years ago
Verified review
Ik ben al een aantal keer bij deze salon geweest om mijn wenkbrauwen te harsen. Ik vind het een fijnale salon, omdat de plek rust uitstraalt en je niet hetgevoel krijgt dat je moeg praten. Je mag lekker ontspannen en genieten ✨️😌🌸