Alles was prima! Vakkundig, vriendelijk, gezellig, hygiënisch !
Behandeling door Joelle•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Titia•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne endormologie behandeling gehad
Behandeling door Joelle•Afslankbehandeling
sandra•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima!
Behandeling door Joelle•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Comfortable place, good treatments, great service.
Behandeling door Joelle•Afslankbehandeling
Catarina•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al een aantal keer bij deze salon geweest om mijn wenkbrauwen te harsen. Ik vind het een fijnale salon, omdat de plek rust uitstraalt en je niet hetgevoel krijgt dat je moeg praten. Je mag lekker ontspannen en genieten ✨️😌🌸