Super fijne gezichtsbehandeling gehad. Joëlle houdt rekening met je wensen en geeft deskundig advies. Heerlijk kunnen relaxen!
Ik vind het altijd spannend om mijn wenkbrauwen te laten doen. Maar Joëlle luisterde goed naar mijn wensen. En ze zien er ook fantastisch uit! Meerdere behandelingen in verschillende salons gehad maar dit was zeker een van de beste. Ik kom hier vaker terug!
Treatment by Joelle•Classic Facials
Jolanda•over 5 years ago
Verified review
top
Treatment by Joelle•Weight Loss Treatments
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Goede behandeling gehad. Joelle is erg vriendelijk en professioneel