Behandeling door Joelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Katja•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
goed om weer terug te zijn na fe lockdown
Behandeling door Joelle•Afslankbehandeling
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne gezichtsbehandeling gehad. Joëlle houdt rekening met je wensen en geeft deskundig advies. Heerlijk kunnen relaxen!
Ik vind het altijd spannend om mijn wenkbrauwen te laten doen. Maar Joëlle luisterde goed naar mijn wensen. En ze zien er ook fantastisch uit! Meerdere behandelingen in verschillende salons gehad maar dit was zeker een van de beste. Ik kom hier vaker terug!
Behandeling door Joelle•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jolanda•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
top
Behandeling door Joelle•Afslankbehandeling
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling gehad. Joelle is erg vriendelijk en professioneel