Heerlijk!!! na een lange periode een anti aging behandeling gehad. Zeker van genoten, mijn volgende afspraak is alweer gemaakt.
Behandeling door Joelle•Facials / Gezichtsbehandelingen
Peggy•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne mensen uiterst vriendelijk voel me op mijn gemak en was weer zeer blij met het resultaat van mijn wenkbrauwen geharst en geverfd GEWELDIG
Behandeling door Joelle•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Thea•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne massage en facial en tussendoor m'n wimpers laten verven. Altijd goede service van Joelle
Behandeling door Joelle•
Hot stone massageToon alles…
henriette•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
PMU-behandeling (tweede jaarbehandeling, nu door een nieuwe medewerkster) werd zonder na-meten in rap tempo (nog geen half uur, staat een uur voor) uitgevoerd. Veel pijnlijker en met meer wondjes dan voorgaande. Binnen een week gemaild over groot verschil. Advies 6 weken afwachten en zou €45 kosten voor materiaalkosten. Teruggemaild zou klantenservice en kosteloos hersteld moeten worden, geen reactie.
Leggen alle verantwoordelijkheid bij de client direct na behandeling, zijn nu gestopt met PMU!