Lieve , professionele meiden, sfeervolle inrichting. Goede sfeer.
Gratis parkeren voor de deur!
Weight Loss Treatments
Saskia•almost 6 years ago
Verified review
Gewoon hele fijne salon,
Op het moment dat je binnenkomt voel je al rust:) fijne muziek, kleuren en sfeer. Grote ruimte waar je behandeling is. Ik had de massage van Danielle. Gewoon goed en vakkundig.
Relaxing Massage
Eva•almost 6 years ago
Verified review
Zoals altijd vakkundig en professioneel.
Treatment by Joelle•Men's Waxing
Sander•almost 6 years ago
Verified review
Super mooie wenkbrauwen, heel mooi genezen. Ben er super blij mee
Permanent & Semi-Permanent Makeup
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
Zeer vriendelijk en kundig geholpen nadat de vorige keer het pigment niet goed gepakt had. Goede service!