Lieve , professionele meiden, sfeervolle inrichting. Goede sfeer.
Gratis parkeren voor de deur!
Afslankbehandeling
Saskia•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon hele fijne salon,
Op het moment dat je binnenkomt voel je al rust:) fijne muziek, kleuren en sfeer. Grote ruimte waar je behandeling is. Ik had de massage van Danielle. Gewoon goed en vakkundig.
Ontspanningsmassage
Eva•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd vakkundig en professioneel.
Behandeling door Joelle•Mannen harsen
Sander•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie wenkbrauwen, heel mooi genezen. Ben er super blij mee
Permanente make-up (pmu)
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk en kundig geholpen nadat de vorige keer het pigment niet goed gepakt had. Goede service!