Heerlijke ontspannen sfeer. Waar je echt tot rust komt. Behandeling vond ik de laatste keer wat gehaast. Had wrs te maken met drukte rond de feestdagen. Mijn vorige bezoeken vond ik relaxter. Heel fijne salon.
Treatment by Joelle•Classic Facials
lotje•over 6 years ago
Verified review
Kom hier graag! Fijne salon.
Treatment by Joelle•Eyebrow & Eyelash Tinting
Mieke•over 6 years ago
Verified review
Fijne Salon
Treatment by Joelle•Weight Loss Treatments
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
kundig personeel. Proffesioneel en ervaren.
Fijne , schone omgeving. groeiend bedrijf met enthousiaste medewerkers.
Treatment by Joelle•Cosmetic Injectables
JWEigeman•over 6 years ago
Verified review
Zeer tevreden over winter-treatment inclusief ontspannende massage door Danielle! Top.