Heerlijke ontspannen sfeer. Waar je echt tot rust komt. Behandeling vond ik de laatste keer wat gehaast. Had wrs te maken met drukte rond de feestdagen. Mijn vorige bezoeken vond ik relaxter. Heel fijne salon.
Behandeling door Joelle•Facials / Gezichtsbehandelingen
lotje•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier graag! Fijne salon.
Behandeling door Joelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Mieke•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne Salon
Behandeling door Joelle•Afslankbehandeling
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
kundig personeel. Proffesioneel en ervaren.
Fijne , schone omgeving. groeiend bedrijf met enthousiaste medewerkers.
Behandeling door Joelle•Injectables
JWEigeman•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over winter-treatment inclusief ontspannende massage door Danielle! Top.
Behandeling door Joelle•Facials / Gezichtsbehandelingen