Heerlijk! Biki is geweldig, werkt heel secuur. Dankjewel Biki ♡
Treatment by Biki•Pedicure
Samia•almost 2 years ago
Verified review
Het was mijn eerste keer bij Biki, maar kom zeker terug! Ben heel blij met het resultaat van de manicure en pedicure. Biki is erg aardig, neemt de tijd voor je en werkt erg precies. Dankjewel Biki!
Treatment by Biki•
PedicureShow all…
Myrthe•about 2 years ago
Verified review
Biki stelt je nooit teleur. Altijd vriendelijk en resultaat is ook meer dan prima.