Biki neemt de tijd voor je en zorgt ervoor dat je weer tevreden de salon verlaat. Wel hadden mn nagels wat langer gemogen.
Treatment by Biki•Pedicure
Sanae•almost 2 years ago
Verified review
Hele lieve vrouw met veel aandacht voor de behandeling
Treatment by Biki•Pedicure
Sanne•almost 2 years ago
Verified review
Voor het eerst bij Biki geweest. Biki is zeer deskundig en heeft mij heel fijn geholpen. Biki heeft er een vaste klant bij!
Treatment by Biki•
PedicureShow all…
Naziha•almost 2 years ago
Verified review
Altijd super tevreden, hele mooie kleur!
Treatment by Biki•Gel Nails Manicure
Marije•almost 2 years ago
Verified review
Voor de 2e x shellac genomen. Zoveel mooie kleuren heeft Biki. Het zit er weer prachtig op en het was een gezellig uurtje bij Biki. Krijg weer veel complimentjes over mijn nagels handen!