Biki neemt de tijd voor je en zorgt ervoor dat je weer tevreden de salon verlaat. Wel hadden mn nagels wat langer gemogen.
Behandeling door Biki•Pedicure
Sanae•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve vrouw met veel aandacht voor de behandeling
Behandeling door Biki•Pedicure
Sanne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst bij Biki geweest. Biki is zeer deskundig en heeft mij heel fijn geholpen. Biki heeft er een vaste klant bij!
Behandeling door Biki•
PedicureToon alles…
Naziha•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super tevreden, hele mooie kleur!
Behandeling door Biki•Gellak manicure
Marije•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de 2e x shellac genomen. Zoveel mooie kleuren heeft Biki. Het zit er weer prachtig op en het was een gezellig uurtje bij Biki. Krijg weer veel complimentjes over mijn nagels handen!