Vakkundig, gezellig en goede prijs kwaliteit verhouding.
Treatment by Biki•
PedicureShow all…
Sharifa•about 2 years ago
Verified review
Geweldige pedicure, vriendelijk en zorgvuldig. Haar professionaliteit en aandacht voor detail waren merkbaar. Zeker een aanrader !
Treatment by Biki•Pedicure
Ibtissam •about 2 years ago
Verified review
Zalige en goede pedicure gehad, met een lekker kopje ☕️. Het was echt een verwenuurtje. Ze zien er weer mooi uit mijn voeten en nagels.
Treatment by Biki•Pedicure
Ranka•about 2 years ago
Verified review
Lieve vrouw en legt goed uit wat ze gaat doen. Vertelde ook leuk over haarzelf. Ik had shellac en het zit er prachtig op en het ziet er prachtig uit. Ook vijlt ze je nagels netjes. Ben zeer tevreden.