Vakkundig, gezellig en goede prijs kwaliteit verhouding.
Behandeling door Biki•
PedicureToon alles…
Sharifa•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige pedicure, vriendelijk en zorgvuldig. Haar professionaliteit en aandacht voor detail waren merkbaar. Zeker een aanrader !
Behandeling door Biki•Pedicure
Ibtissam •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zalige en goede pedicure gehad, met een lekker kopje ☕️. Het was echt een verwenuurtje. Ze zien er weer mooi uit mijn voeten en nagels.
Behandeling door Biki•Pedicure
Ranka•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve vrouw en legt goed uit wat ze gaat doen. Vertelde ook leuk over haarzelf. Ik had shellac en het zit er prachtig op en het ziet er prachtig uit. Ook vijlt ze je nagels netjes. Ben zeer tevreden.