Biki was very welcoming and did an excelent job! Thank you!
Behandeling door Biki•
PedicureToon alles…
Sofia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer heerlijk bij de pedicure geweest bij Biki. Achterover leunen, genieten van een bak koffie en wat lekkers en je wordt behandeld als een prinses. Biki neemt de tijd voor je en is super secuur in haar werk. Een soort mini Spa day! Aanrader!
Behandeling door Biki•Pedicure
Sanne•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Bikini doet haar werk goed en stemt goed af wat je wilt. Tevreden met het resultaat .
Behandeling door Biki•
PedicureToon alles…
Jojo•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Its always a pleasure to have my pedicure at Biki. Excellent job, huge variety of colors. My feet are so soft and beautiful after
Behandeling door Biki•Pedicure
Dimitra•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Al lange tijd laat ik regelmatig bij Biki m’n handen en voeten verzorgen. Biki is kundig en werkt heel precies en snel, ook geeft ze goed kleur advies en heeft ze een groot palet aan gellac kleuren.