Fijne pedicure gehad. Er wordt alle tijd genomen voor je en het is gezellig bij Biki :)
Behandeling door Biki•Pedicure
Iris•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste!
Behandeling door Biki•Pedicure
Esra•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne ervaring. Biki luistert goed naar je wensen en is heel erg grondig. Ze is ontzettend sympathiek, ze werkt secuur en ik kom zeker weer terug!
Behandeling door Biki•Pedicure
Rajâa•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
altijd super, kom ik al jaren bij biki zeen tevreden