Harm, een jonge kapper, niet druk, voorkomend en al jong vakman. Tevreden!
Styled by Harm•Men's Haircut
Anne•7 months ago
Verified review
Zeer kundig en goed personeel.Denkt mee voor oplossingen. M.a.w zeeer professioneel.
Wim•7 months ago
Verified review
“Prima geholpen! Geweldige service, duidelijke uitleg over de producten en mijn haar is ook nog eens heel goed geknipt en gestyled.”
carolina•7 months ago
Verified review
Zeer prettige knipbeurt weer. Prima behandeld door Stefano. Gezellig praatje erbij, lekkere koffie. Fijn om zo weer met een fris hoofd de nieuwe week te kunnen starten.