Harm, een jonge kapper, niet druk, voorkomend en al jong vakman. Tevreden!
Styling door Harm•Mannen knippen
Anne•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer kundig en goed personeel.Denkt mee voor oplossingen. M.a.w zeeer professioneel.
Wim•7 maanden geleden
Geverifieerde review
“Prima geholpen! Geweldige service, duidelijke uitleg over de producten en mijn haar is ook nog eens heel goed geknipt en gestyled.”
carolina•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer prettige knipbeurt weer. Prima behandeld door Stefano. Gezellig praatje erbij, lekkere koffie. Fijn om zo weer met een fris hoofd de nieuwe week te kunnen starten.