Zeer vakkundig geknipt. Mooie strakke fade. Goed geluisterd naar persoonlijke wensen.
Leen•about 1 year ago
Verified review
Perfect zoals gewoonlijk! Service 10/10
Roald•about 1 year ago
Verified review
Ik voel mij altijd een super gewaardeerde klant bij De Loods. Fijne gesprekken en super knip en barbier behandeling. Een aanrader voor iedere man (met of zonder baard)
Erik•about 1 year ago
Verified review
Was zo als altijd weer top bij Stefano! Quinn & Xemm zijn weer fresh, en vinden Stefano de aller beste kapper! En altijd genieten van de lekkerste koffie. Toppers zijn jullie.
Xemm•about 1 year ago
Verified review
Voor het eerst een baard knip combinatie gehad. Het was fantastisch om zo even te verwend te worden.