VOOR MIJ EEN 10 MET EEN GRIFFEL EN NEEN DIKKE KNUF !!!!
Rian•about 1 year ago
Verified review
Uitstekende service
Ton•about 1 year ago
Verified review
Professioneel geknipt door Stefano, onder het genot van een lekker bakje koffie, een gezellig praatje en een leuke omgeving. Dat alles voor een eerlijke prijs.
Eric•about 1 year ago
Verified review
Prima ontvangen met veel gastvrijheid. Goede knipservice met duidelijke uitleg. Zeer tevreden!”
Michel •about 1 year ago
Verified review
Alles weer prima gedaan. En ook naar mijn wens aanpassingen gedaan. Daarnaast ook nog heel vriendelijk en lekkere capuchino